hello autumn! czyli plakaty jesienne do wydruku | hello autumn! 3 posters for free

by - 20:45

Lubicie ozdabiać swoje mieszkania w zależności od pory roku lub okoliczności? Jeśli tak, to mam dzisiaj coś dla Was :) Przygotowałam 3 plakaty w jesiennym klimacie, które możecie sami wydrukować i oprawić.


Mam nadzieję, że grafiki przypadną Wam do gustu, a jesienny klimat na dobre zagości w Waszych domach :)
Aby pobrać plakat, wystarczy kliknąć na jeden z obrazków poniżej.

grafika, druk, plakat, jesień, autumn, fall, darmowa grafika, freebie, hancymonka

grafika, darmowa, druk, plakat, freebie, poster, jesień, fall, autumn, hancymonka

grafika, druk, do wydruku, darmowa, freebie, poster, plakat, jesień, autumn, fall, hancymonka, wiatrzyk
Grafiki zostały przygotowane w wysokiej jakości w formacie A4. Możecie je pobrać bezpośrednio na swój komputer i wydrukować. Plakaty zostały przygotowane od użytku prywatnego, nie można używać ich w celach zarobkowych.

Jeśli któraś z grafik przypadnie Wam do gustu, dajcie znać, jak prezentuje się w Waszych domach, będzie mi bardzo miło :)

Karolina

You May Also Like

4 comments

  1. Ty sama robisz takie cuda? Śliczne! Podoba mi się Twój blog, będę częstym gościem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama :) bardzo się cieszę, że się podobają i będzie mi bardzo miło częściej Cię tu gościć ;) Zresztą z wzajemnością, bo ja u Ciebie też będę częstym bywalcem ;) Pozdrawiam.

      Usuń
  2. Śliczne te Twoje plakaty. Zabieram je do własnego mieszkanka a na blogu w nowym poście linkuję Twój wpis - niech moi czytelnicy do Ciebie trafią :) PS Najbardziej podoba mi się ten ostatni!

    OdpowiedzUsuń