Floral letter DIY | kwiatowa litera - fajna dekoracja do pokoju

by - 09:53

blog hancymonka, grafika, design, diy, floral letter, kwiatowa litera, ozdoba, dekoracja, pomysł, idea, flowers, letter
Przeglądając Pinterest natrafiłam jakiś czas temu na zdjęcia tzw. floral letters, czyli dekoracji w kształcie liter wykonanych z kwiatów.
Pomysł tak bardzo mi się spodobał, że postanowiłam sama coś takiego wykonać. Kupiłam kilka gałązek sztucznych kwiatów, zorganizowałam kawałek tektury, do tego klej na gorąco i do dzieła! Efekt wyszedł całkiem fajnie.

blog hancymonka, grafika, design, diy, floral letter, kwiatowa litera, ozdoba, dekoracja, pomysł, idea, flowers, letter
blog hancymonka, grafika, design, diy, floral letter, kwiatowa litera, ozdoba, dekoracja, pomysł, idea, flowers, letter

Stworzyłam literę "H", jak Hania, którą udekorowałam też stół na roczku.

blog hancymonka, grafika, design, diy, floral letter, kwiatowa litera, ozdoba, dekoracja, pomysł, idea, flowers, letter

Teraz literka jest po prostu ozdobą w mieszkaniu. Myślę o tym, żeby w przyszłości dołożyć do niej jakąś ciekawą ramę i stworzyć taką trójwymiarową instalację w formie obrazu, ale co z tego wyjdzie, jeszcze zobaczymy :) Ta technika świetnie nadaje się nie tylko do pojedynczych liter, ale też do całych wyrazów. Znakomicie sprawdzi się jako motyw na ślubach i weselach, np. jako dekoracja krzeseł lub stołu pary młodej. Ja jestem nią zachwycona, być może i Wam pomysł przypadnie do gustu :)
Karolina

You May Also Like

1 comments

  1. Wspaniały pomysł! A kupowałaś kwiaty w bukietach czy pojedyncze główki? Ile kosztowało Cię wykonanie tego dzieła?
    Sama szykuje się do 1 urodzin synka, u niego literki z kwiatków nie zastosuje, natomiast pomysł wydaje mi się genialny do pokoju chrześnicy!!

    OdpowiedzUsuń