byle do wiosny... + kalendarz na marzec do druku

by - 13:50


wiosna, hancymonka, kalendarz, do druku, do pobrania, calendar, marzec, march, freebie, for free
Jest w roku taki czas, kiedy wyjątkowo mocno zaczynam tęsknić za wiosną.
Kilkumiesięczny deficyt słońca zazwyczaj na przełomie lutego i marca wyjątkowo mocno daje mi się już we znaki. Wszechobecna szarówka nie nastraja wtedy ani twórczo, ani optymistycznie. Ogarnia mnie totalny tumiwisizm, a nicnierobienie wydaje mi się najlepszym zajęciem. Ktoś mądry nazwał kiedyś ten okres wiosennym przesileniem. Właśnie w tym czasie każda, choćby najmniejsza, namiastka wiosny jest na wagę złota. Na szczęście przy okazji codziennych zakupów można już, poza sztucznymi odświeżaczami powietrza, zaopatrzyć się także w świeże kwiaty. Jak to mówią lepszy rydz...  I póki na drzewach nie pojawią się pierwsze liście, a w osiedlowych ogródkach nie zakwitną pierwsze krokusy, musi mi wystarczyć chociaż ta żonkilowa namiastka słońca... Byle do wiosny!

wiosna, hancymonka, kalendarz, do druku, do pobrania, calendar, marzec, march, freebie, for freewiosna, hancymonka, kalendarz, do druku, do pobrania, calendar, marzec, march, freebie, for free
wiosna, hancymonka, kalendarz, do druku, do pobrania, calendar, marzec, march, freebie, for free

Aby pobrać kalendarz na marzec, kliknij na poniższy link:

pobierz kalendarz

Jeśli zdecydujesz się na pobranie i użycie mojego kalendarza, będzie mi miło jeśli oznaczysz mnie na zdjęciu na Instagramie lub Facebook'u. Chętnie polubię i udostępnię Twoje zdjęcie lub post :)



You May Also Like

1 comments

  1. Już niedługo :-) A pierwsze krokusy kilka dni temu zakwitły w moim gliwickim ogródku :-) To dziwne, ale w tym roku nie tęsknię do wiosny. Oczywiście brakuje mi słońca i marzę o tym, by zrzucić z siebie te ciężkie płaszcze, ale z pokorą przyjmuję, co matka natura nam niesie. Patrzę na moją córę, widzę, jak czas szybko leci, i po prostu nie mogę go popędzać :-) Słonecznego tygodnia! :-)

    OdpowiedzUsuń